طراحی سایت
پنجشنبه 1 آذر 1403.
-

وظایف و اختیارات معاونت اداری و مالی

وظایف واختیارات معاونت اداری ومالی موسسه

 

1-   همکاری با رئیس موسسه در اجرای هر چه بهتر وظایف مربوطه

2-    اجرای فعالیتها و برنامه های اداری و مالی و گزارشهای لازم به ریاست موسسه

3-   نظارت بر خرید کلیه لوازم مصرفی موسسه

4-   نظارت بر کلیه دریافت ها و پرداختهای موسسه

5-    شرکت درجلسات شوراها و کمیسیونها –جلسات مختلف و اظهار نظر در مورد مسائل اداری و مالی و ایجاد هماهنگی در سطوح مختلف اداری و مالی و حفظ مصالح موسسه

6-   تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه در چارچوب قوانین و مقررات6-

7-   نظارت بر کلیه امور خدماتی موسسه

8-   انجام امورمحوله ریاست موسسه

9-               تهیه و تنظیم بودجه موسسه، پیش بینی درآمدها و برآورد هزینه ها

10-         تهیه وتنظیم صورتهای مالی

11-          محاسبات بهای تمام شده خدمات و فعالیتها

12-         نظارت بر اعمال دقیق مقررات مالی، مالیاتی و معاملاتی

13-         بررسی و تائید اسناد حسابداری و ارائه تراز آزمایشی ماهیانه

14-         وتهیه صورتهای مالی بستن حسابهای پایان سال مالی

15-         نظارت بر نگهداری وجوه نقد و بانک موسسه و تهیه مناسب و به موقع صورت مغایرتهای حسابهای بانکی

16-          تحت کنترل داشتن قراردادهای موسسه از لحاظ انجام تعهدات و رعایت مفاد آن

17-         تهیه بودجه نقدی و گزارش نقدینگی در خصوص وصول مطالبات و تسویه بدهیها

18-         هماهنگی با مراجع دولتی در رابطه با مسائل بیمه و مالیات و گزارشگری های قانونی

19-         نظارت بر ثبت به موقع حسابها و امور مربوط به اصلاح حسابها

20-         نظارت بر عملکرد عاملین امور مالی و کنترل ماهیانه چک لیستهای مربوط

21-         نظارت و هماهنگی جهت شمارش فیزیکی موجودی انبارها و صورت برداری اموال

22-         نظارت مستمر بر نحوه عملکرد هر یک از کارکنان مدیریت امور مالی و حصول اطمینان نسبت به صحت انجام امور بر اساس شرح وظایف تعیین شده