بسمه تعالی
اطلاعیه معاونت آموزشی و پژوهشی موسسه درباره نحوه برگزاری امتحانات پایانی نیمسال جاری
به اطلاع دانشجویان عزیز، اساتید محترم و کارکنان گرانقدر موسسه آموزش عالی مقدس اردبیلی می رساند: پیرو نظر معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بر مبنای مصوبه هیئت رئیسه موسسه آموزش عالی مقدس اردبیلی نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم جاری دانشجویان به شرح زیر اعلام میگردد:
۱-کلیه امتحانات مقطع کارشناسی و کاردانی بهصورت مجازی و براساس برنامه اعلام شده در سامانه آموزشی برگزار خواهد شد.
۲-امتحانات مقطع کارشناسی ارشد بهصورت حضوری و مطابق برنامه اعلامی برگزار میشود. ۳- تاکید می شود آزمون مجازی حتما در بستر سامانه آموزشی موسسه برگزار می شود و عدم ورود به سامانه به منزله غیبت در امتحان خواهد بود.
۴-کلیه دانشجویان گرامی جهت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان و شرکت در آزمون نسبت به تسویه کلیه بدهی خود تا پایان خرداد ماه اقدام نمایند.
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه
